CONDICIONS GENERALS D’ÚS DE LA “PLATAFORMA WORK CAFÉ SANTANDER”
L’accés i navegació en aquest web suposa l’acceptació de les condicions d’ús i funcionament que es recullen a continuació. La navegació pel web està disponible tant per a clients com per a no clients de Banco Santander, S.A. (en endavant, “els usuaris/l’usuari”), i és necessària l’alta per part de l’usuari per accedir a les URL privades del web, al conjunt de les quals anomenem Plataforma Work Café (en endavant, la “Plataforma”).
Què és la “Plataforma Work Café Santander”?
La Plataforma ha estat desenvolupada en exclusiva i és titularitat de Banco Santander, S.A. (en endavant, “el Banc”), entitat registrada al Banc d’Espanya amb el número de registre 0049, amb domicili social a Santander, Paseo de Pereda, 9-12 i CIF A-39000013, amb l’objectiu que aquelles persones que vulguin gaudir de determinats serveis i avantatges (en endavant, els “serveis”) oferts per Banco Santander, S.A. a través de la seva xarxa de sucursals bancàries denominades Work Café (en endavant, “Work Cafè”) puguin fer-ho acceptant prèviament les seves condicions d’ús.
El Work Café és un espai físic específic de Banco Santander que, sota la marca Work Café, integra un o diversos dels serveis següents: sucursal bancària, espai de coworking, celebració d’esdeveniments i cafeteria d’especialitat. A l’espai coworking s’hi pot trobar espai per treballar, espai per fer reunions, connexió a internet i assistir a esdeveniments.
Hi ha dues tipologies de Work Café: els Urbans i els Universitaris. Aquests últims són espais físics de menor grandària, per la qual cosa s’hi ofereixen menys serveis que en els Urbans.
Com em dono d’alta com a usuari a la Plataforma?
Poden donar-se d’alta com a usuaris a la Plataforma els clients i no clients persones físiques majors de 18 anys, així com persones jurídiques que hagin acceptat els termes i condicions d’ús d’aquesta Plataforma.
Procés d’accés per a usuaris que són clients de Banco Santander:
1. Accés a la pàgina workcafe.es.
2. Sol·licitud d’alta a la pestanya “Accés".
3. Elecció per part del client de l’opció “Soc client”, on s’ha de proporcionar una adreça electrònica de contacte que s’ha de confirmar mitjançant clau OTP.
5. El client queda registrat provisionalment com a usuari client i pot accedir a totes les funcionalitats del web.
En acudir per primera vegada a la sucursal per fer ús de les sales, espais de coworking o assistir a esdeveniments, se li demana la seva identificació per verificar que, efectivament, és client de Banco Santander i confirmar definitivament el seu registre.
Procés d’accés per a usuaris que no són clients de Banco Santander:
1. Accés a la pàgina web workcafe.es.
2. Sol·licitud d’alta a la pestanya “Accés”.
3. Elecció per part de l’usuari de l’opció “No soc client”, on s’ha de proporcionar una adreça electrònica de contacte que s’ha de confirmar mitjançant clau OTP.
5. Acceptació de la política de privacitat.
6. El client queda registrat com a usuari no client i pot accedir a totes les funcionalitats del web.
L’usuari no client ha de repetir aquest procés cada 6 mesos.
Quins serveis ofereix la Plataforma?
A través de la “Plataforma” es pot:
Obtenir un codi d’usuari únic i permanent que us servirà per accedir als serveis que ofereixen les sucursals Work Café.
Fer ús dels llocs compartits de coworking sempre que hi hagi disponibilitat.
Reservar i accedir a les sales privades de coworking (màxim 2 hores a la setmana per a clients i 1 hora per a no clients), així com cancel·lar les reserves realitzades.
Reservar una plaça per assistir als esdeveniments que se celebren als Work Café, així com cancel·lar les reserves de plaça realitzades.
Cercar a través de diferents filtres en un cercador els esdeveniments que hagin de tenir lloc en un futur en els Work Café.
Donar-se de baixa com a usuari de la Plataforma.
Què és un espai “Coworking”?
L’espai de coworking de l’oficina Work Café és la zona on els seus usuaris poden treballar en taules d’ús compartit. No requereix reserva prèvia però sí registre de l’usuari a la seva arribada. No té limitació d’ús temporal durant l’horari d’obertura de l’oficina llevat que es produeixi una alta demanda; en aquest cas, els responsables d’oficina són els encarregats de determinar el temps màxim d’estada d’un usuari.
Què és una “Sala Privada”?
L'espai de cotreball de l'oficina Work Cafè és la zona on els seus usuaris poden treballar en taules d'ús compartit. No requereix reserva prèvia però sí registre a l'arribada. El seu ús té una limitació de 5 hores diaris per usuari tret que es produeixi una alta demanda, i en aquest cas seran els responsables d'oficina els encarregats de determinar el temps màxim d'estada d'un usuari.
El seu ús requereix reserva prèvia per part de l’usuari a través de la Plataforma i el seu ús està limitat a 2 hores setmanals per als usuaris clients de Banco Santander i a 1 hora per als usuaris no clients.
Reserva de sales privades
L’usuari, a través de la Plataforma, pot buscar entre totes les sucursals Work Café quines tenen sales privades de reunions disponibles, reservar-les, visualitzar quines ja té reservades i anul·lar les seves reserves.
Reserva de plaça en esdeveniments
L’usuari, a través de la Plataforma, pot accedir a un cercador amb els esdeveniments que hagin de tenir lloc en un futur en els Work Café i reservar una plaça per assistir-hi, visualitzar en quins ja s’ha inscrit i anul·lar les seves reserves.
Responsabilitat de l’Usuari
Amb caràcter enunciatiu, però no limitatiu, és responsabilitat de l’Usuari:
Utilitzar la informació i els continguts que li proporciona la Plataforma d’acord amb la legislació vigent, els principis de bona fe i els usos acceptats generalment, i no contravenir amb la seva actuació, a través de la Plataforma, l’ordre públic ni el que disposen aquests termes i condicions. En aquest sentit, els Usuaris es comprometen a fer un ús lícit, diligent, honest i correcte de qualssevol informació i/o continguts als quals tinguin accés a través de la Plataforma.
Per tant, queda expressament prohibit:
Tot ús amb finalitats il·lícites o que perjudiqui o impedeixi, pugui danyar i/o sobrecarregar, de qualsevol manera, la utilització i funcionament normal de la Plataforma, o bé que, directament o indirectament, atempti contra aquest o contra qualsevol tercer.
Utilitzar la Plataforma amb finalitats fraudulentes o relacionades amb delictes penals o activitats il·lícites de qualsevol tipus.
Introduir o difondre virus informàtics que puguin produir alteracions no autoritzades dels continguts o sistemes integrants de la Plataforma.
Enviar o distribuir de qualsevol altra forma continguts que puguin vulnerar qualsevol legislació en vigor o que suposin infringir qualsevol dret de qualsevol part.
Banco Santander es reserva el dret a denegar qualsevol intent d’accés a la Plataforma en els casos en què se’n faci un ús incorrecte, o bé quan s’incompleixi qualsevol de les estipulacions establertes en aquests termes i condicions o de les particulars que siguin aplicables.
L’Usuari és l’únic responsable per l’ús de la Plataforma i pel compliment d’aquests termes i condicions en la seva totalitat. Qualsevol infracció d’aquests termes i condicions pot donar lloc als procediments extrajudicials o judicials civils o penals que escaiguin contra l’Usuari, que ha de mantenir indemne Banco Santander i les empreses de Grupo Santander davant de qualssevol reclamacions, demandes, i danys i perjudicis que puguin patir com a conseqüència d’aquesta infracció.
Responsabilitat i garantia de Banco Santander
El Banc ha obtingut la informació i els materials inclosos a la Plataforma de fonts considerades com a fiables, però, si bé s’han pres mesures raonables per assegurar-se que la informació continguda sigui correcta, el Banc no garanteix que sigui exacta, completa o que estigui actualitzada i, conseqüentment, no s’hi ha de confiar com si fos així. Grupo Santander declina expressament qualsevol responsabilitat per error o omissió en la informació continguda en les pàgines d’aquesta Plataforma.
“Banco Santander” es reserva el dret a modificar, suspendre, cancel·lar o restringir el contingut de la Plataforma, els enllaços o la informació obtinguda a través d’aquesta, sense necessitat de preavís.
Queda prohibit transmetre o enviar a través de la Plataforma qualsevol contingut il·legal o il·lícit, o missatges que, en general, afectin o violin drets de Banco Santander o de tercers.
En algunes ocasions, aquest Web utilitza galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l’anàlisi dels vostres hàbits de navegació.
Les galetes són fitxers que s’emmagatzemen a l’ordinador de l’Usuari que navega a través d’Internet i que, en particular, conté un número que permet identificar unívocament l’ordinador de l’Usuari, encara que aquest canviï de localització o d’adreça IP.
El lloc web és accessible sense necessitat que les galetes estiguin activades, si bé, la seva desactivació en pot impedir el funcionament correcte.
Si navegueu per la pàgina web, entenem que n’accepteu l’ús. Recomanem que llegiu atentament la nostra Política de galetes per tenir informació detallada sobre les galetes que empra aquesta pàgina web, les finalitats del seu ús, així com la manera d’oposar-vos o revocar el vostre consentiment a l’ús d’aquestes.
Deure de notificació de continguts il·lícits
Els usuaris han de notificar a Banco Santander qualsevol indici o coneixement efectiu de la presència de continguts il·lícits a la Plataforma amb caràcter immediat a través del mecanisme habilitat a aquests efectes (comunicacioninternase@gruposantander.es).
Tractament de dades personals
El Banc tracta les dades personals de l’usuari en qualitat de responsable del tractament d’acord amb la informació bàsica sobre protecció de dades que l’usuari ha d’acceptar en el moment del registre.
Podeu consultar informació detallada sobre el tractament de les vostres dades a l’apartat de Potencials de la pàgina web accessible a https://www.bancosantander.es/información-protección-datos i que també teniu a la vostra disposició a l’Oficina.
Notificacions i comunicacions
Per a qualsevol qüestió relacionada amb l’ús i funcionament de la Plataforma, els usuaris poden posar-se en contacte directament amb el Banc a través de qualsevol dels següents mitjans:
· Número de telèfon: 915 123 123
· Adreça postal: Calle Juan Ignacio Luca de Tena 11, 28027, Madrid
· Adreça electrònica: comunicacioninternase@gruposantander.es
Sistema intern de gestió de reclamacions
En cas de divergència entre les parts sobre qualsevol qüestió relacionada amb aquest o altres contractes, els clients poden realitzar reclamacions davant del Servei de Reclamacions i Atenció al Client, per correu dirigit a l’Apartat de Correus 35.250, 28080 Madrid, per correu electrònic a santander_reclamaciones@gruposantander.es o a l’Oficina del Defensor del Client, Apartat de Correus 14019, 28080, Madrid.
En cas de disconformitat amb la resolució o si, transcorreguts els terminis establerts per la normativa aplicable, no s’obtingués una resolució, els clients poden dirigir-se al Departament de Conducta d’Entitats de Banc d’Espanya, entre les competències del qual hi ha la resolució de les reclamacions dels clients bancaris. És imprescindible haver presentat prèviament la reclamació davant del Servei de Reclamacions i Atenció al Client o davant del Defensor del Client.
Llei i jurisdicció aplicable
Aquests Termes i Condicions es regeixen per la llei espanyola de règim comú.
En cas de controvèrsia o desavinença existent —exclusivament— entre Banco Santander i l’usuari que es derivi d’aquests Termes i Condicions, i per a la resolució de qualssevol conflictes, ambdues parts acorden sotmetre’s a la jurisdicció dels jutjats i tribunals de Madrid capital, tot això sense perjudici dels drets que assisteixin els consumidors pel que fa a l’elecció del fur aplicable.